Preču atgriešana

  1. Atgriešanas nosacījumi:

          1.1. Pie precēm jābūt piestiprinātām tās oriģinālām etiķetēm, iepakojumam; 

          1.2. Preces ir jāatgriež to sākotnējā izskatā bez bojājumiem un valkāšanas pazīmēm;

          1.3. Atgriežot preci, obligāti ir jāpievieno atgriešanas anketa;

Atteikuma-tiesību-veidlapa Lejupielādēt

  1. Situācijas, kad atgriešana var būt daļēja vai noraidīta:

           2.1. Prece kas tiek atgriezta vēlāk kā 14 dienas no sākotnējā pirkuma datuma;

           2.2. Apakšveļai vai peldkostīmiem tiek noņemtas higiēnas uzlīmes;

           2.3. Dāvanu kartes nevar atgriezt.

3. Atteikšanās no līguma:

Prece var tik atgriezta ar sekojošu Omnivas pakomātu  -“Valdlauču TOP pakomāts” (Atpūtas iela, Valdlauči, Ķekavas novads) vai DPD Pickup paku skapi – Paku Skapis TOP Valdlauči. Prece jānodod kopā ar atteikuma veidlapu. Noformējot minēto pakomāta sūtījumu, tajā kā saņēmēja kontakinformāciju norādiet vietnes apaksvela.lv telefona numuru +371 28384676. Šobrīd pasūtījumiem Latvijā ir iespējams saņemt bezmaksas atgriešanas kodu (lapu). Omnivas pakomātiem tas tiek saņemts pie preces saņemšanas īsziņā, savukārt DPD Pickup paku skapjiem ir iespējams saņemt atgriešanas karti rakstot uz mūsu e-pastu. Ja nepieciešams saņemt atgriešanas kodu (lapu) raksti uz e-pastu veikals@apaksvela.lv . E-pastā norādi pasūtījuma numuru vai iegādes datumu un pasūtītāja vārdu un uzvārdu. Pasūtījumu atgriešana ārpus Latvijas teritorijas ir uz klienta rēķina. Par iespēju veikt preču apmaiņu raksti uz e-pastu veikals@apaksvela.lv.

  1. Naudas atgriešana:

Naudu par atgriezto preci atgriezīsim 14 dienu laikā no paziņojuma par atteikumu saņemšanas brīža (pie nosacījuma, ka atgrieztā prece atbildīs tās oriģinālam izskatam).

KONTAKTINFORMĀCIJA:

Neskaidrību vai jautājumu gadījumā, lūdzu sazinieties ar mūsu  klientu servisu rakstot uz: veikals@apaksvela.lv