Preču atgriešana

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!
  1. Atgriešanas nosacījumi:

          1.1. Pie precēm jābūt piestiprinātām tās oriģinālām etiķetēm, iepakojumam; 

          1.2. Preces ir jāatgriež to sākotnējā izskatā bez bojājumiem un valkāšanas pazīmēm;

          1.3. Atgriežot preci, obligāti ir jāpievieno atgriešanas anketa;

Atteikuma-tiesību-veidlapa Lejupielādēt

  1. Situācijas, kad atgriešana var būt daļēja vai noraidīta:

           2.1. Prece kas tiek atgriezta vēlāk kā 14 dienas no sākotnējā pirkuma datuma;

           2.2. Apakšveļai vai peldkostīmiem tiek noņemtas higiēnas uzlīmes;

           2.3. Dāvanu kartes nevar atgriezt.

3. Atteikšanās no līguma:

Prece var tik atgriezta ar sekojošu Omnivas pakomātu  -“Valdlauču TOP pakomāts” (Atpūtas iela, Valdlauči, Ķekavas novads) vai DPD Pickup paku skapi – Paku Skapis TOP Valdlauči. Prece jānodod kopā ar atteikuma veidlapu. Noformējot minēto Omnivas pakomāta sūtījumu, tajā kā saņēmēja kontakinformāciju norādiet vietnes apaksvela.lv telefona numuru +371 23476577. Šobrīd pasūtījumiem Latvijā ir iespējams saņemt bezmaksas atgriešanas kodu. Ja nepieciešams saņemt atgriešanas kodu raksti uz e-pastu veikals@apaksvela.lv E-pastā norādi pasūtījuma numuru vai iegādes datumu un pasūtītāja vārdu un uzvārdu. Pasūtījumu atgriešana ārpus Latvijas teritorijas ir uz klienta rēķina.

  1. Naudas atgriešana:

Naudu par atgriezto preci atgriezīsim 14 dienu laikā no paziņojuma par atteikumu saņemšanas brīža (pie nosacījuma, ka atgrieztā prece atbildīs tās oriģinālam izskatam).

KONTAKTINFORMĀCIJA:

Neskaidrību vai jautājumu gadījumā, lūdzu sazinieties ar mūsu  klientu servisu rakstot uz: veikals@apaksvela.lv