1. Vispārējie noteikumi un kontaktinformācija

1.1. Vispārējie noteikumi.

Darījumiem starp SIA“Rastma”, Ziepju iela 5 k-1 – 35, Rīga, LV-1004, Reģ. nr. LV 40103604078 (turpmāk – “Pārdevējs”) un Klientu ir piemērojami tikai šie Vispārējie noteikumi (turpmāk – Noteikumi) tādā versijā, kas ir spēkā pasūtījuma izdarīšanas brīdī tiešsaistes veikalā www.apaksvela.lv.

Pārdevējs patur tiesības jebkurā brīdī vienpusēji grozīt un papildināt Lietošanas noteikumus. Lietotājam iepērkoties apaksvela.lv, tiek piemēroti Lietošanas noteikumi redakcijā, kas ir spēkā preču pasūtīšanas brīdī, tādēļ Lietotājam ir jāiepazīstas ar Lietošanas noteikumiem katrā iepirkšanās reizē.

1.2 Kontaktinformācija

Jūs varat sazināties ar mums:

Pa e-pastu: veikals@apaksvela.lv

Pa tālruni: +371 28384676

Sūtot vēstuli, kas adresēta: SIA “Rastma”, Ziepju iela 5 k-1 – 35, Rīga, LV-1004

  1. Vispārējie tiešsaistes veikala lietošanas noteikumi

2.1.Veicot pasūtījumu, mums ir nepieciešama Jūsu piekrišana apstrādāt Jūsu datus. Personas datu apstrādes veids un forma ir izskaidrota sadaļā “Privātuma politika”.

  1. Pasūtījumi

3.1. Pasūtījumi tiek veikti caur tīmekļa vietni www.apaksvela.lv, lai iegādātos preces, Jums nav obligāti jāreģistrējas mūsu tiešsaistes veikalā;

3.2. Lietotājs ir pilnībā atbildīgs par sniegto datu pareizību, veicot pirkumu www.apaksvela.lv. Ja Lietotājs veicot pasūtījumu (pirkumu), norādījis neprecīzus vai nepareizus datus, apakvela.lv nav atbildīgs par datu nepareizību un no tā izrietošajām sekām un ir tiesīgs pieprasīt no Lietotāja tiešo zaudējumu kompensāciju;

3.3. Pasūtījuma izdarīšanas laikā, izvēlieties vēlamo preci, piemērojiet konkrēto izmēru, krāsu, daudzumu un jebkuras citas īpašības pēc nepieciešamības;

3.4. Preces tiešsaistes veikalā tiek marķētas tā, ka saņemsiet informāciju par izmēru, krāsu, cenu un materiāliem no kuriem tās tika izgatavotas.

  1. Kā iepirkties tiešsaistes veikalā?

4.1. Jūs ievietojiet no produktu klāsta izvēlēto produktu tiešsaistes iepirkumu grozā, uzklikšķinot uz pogu “Pievienot grozam”;

4.2. Visas preces, kas ievietotas iepirkumu grozā, var aplūkot, uzklikšķinot uz “Grozs”, kas redzams tīmekļa vietnes labajā augšējā sadaļā. No šejienes iespējams arī dzēst preces vai mainīt preču skaitu;

4.3. Ja vēlaties iegādāties preces, kas atrodas iepirkumu grozā, uzklikšķiniet uz pogas “Veikt pasūtijumu”;

4.4. Lai iegādātos preces, Jums nav obligāti jāreģistrējas mūsu tiešsaistes veikalā. Pēc reģistrācijas Jums ir pieejamas citas iespējas, piemēram, pasūtījumu kopsavilkums un pasūtījumu vēsture;

4.5. Apmaksas veids – internetbanka (apmaksa par preci ar bankas kredītkarti vai debetkarti preces pasūtīšnas brīdī);

4.6. Spiežot pogu “Veikt pasūtījumu” Klients piekrīt pirkt izvēlēto Produktu un apņemas samaksāt par to norādīto preces un piegādes cenu. Klientam ir jāizvēlas kāds no Omnivas pakomātiem uz kuru tiks piegādātas izvēlētās preces;

4.7. Pēc pasūtījuma saņemšanas Pārdevējs nosūtīs Jums pasūtījuma apstiprinājumu pa e-pastu, kurā tiks atkārtota detalizēta Jūsu pasūtījuma informācija;

4.8. Pēc pasūtijuma sagatavošanas Jums tiks nosūtīts vēl viens e-pasts ar piegādes informāciju.

4.9. Pārdevējs var sazināties ar Jums pa tālruni (ja norādījāt tālruņa numuru) vai pa e-pastu, lai noskaidrotu jebkādus jautājumus, kas var būt neskaidri par pasūtījumu un piegādi.

  1. Cenas

5.1. Visas cenas, kas norādītas tiešsaistes veikalā, ir norādītas eiro valūtā, iekļaujot likumā noteikto pievienotās vērtības nodokli;

5.2. Cena, kas tiek norādīta pasūtījuma beigās, ir galīgā cena. Pārdevējam un pircējam šī cena ir saistoša. Pēc tam cena vairs nemainīsies, pat tad, ja Pārdevējs vēlāk samazina vai paaugstina preču cenu;

5.3.Tīmekļvietne Apaksvela.lv  patur tiesības mainīt preču cenu, vai arī noteikt precēm speciālo cenu. Preces Lietotājam tiek pārdotas par cenām, kas ir spēkā preču pasūtījuma veikšanas brīdī.

  1. Preču pieejamība

6.1. Tiešsaistes veikalā piedāvātās preces ir vispārīgi pieejamas. Tomēr retos izņēmumos, piemēram, ja konkrētus produktus pasūta vairāki klienti, nevar tikt izslēgts, ka preces vairāk nav pieejamas. Šādā gadījumā Jums nekavējoties tiks paziņots, ka preces nav pieejamas. Par precēm, kas nav pieejamas, netiek slēgts nekāds līgums.

  1. Preču saņemšana

Preci klients saņem uz izvēlēto Omnivas pakomātu. Par preces nonākšanu pakomātā Klients tiek informēts ar īsziņas paziņojumu, kas satur durvju kodu, pakomāta atrašanās vietu, atgriešanas kodu un uzglabāšanas termiņu. Prece tiek uzglabāta pakomātā 7 kalendārās dienas.  Gadījumā, ja Lietotājs neizņem Preci iepriekš minētajā termiņā, Lietotājam ir pienākums atlīdzināt izmaksas, kas saistītas ar atkārtotu preces nosūtīšanu.

  1. Atteikuma tiesības

8.1. Jums ir tiesības vienpusēji lauzt distances līgumu 14 dienu laikā no preces saņemšanas dienas;

8.2. Lai izmantotu atteikuma tiesības, preces un aizpildīta atteikuma anketa ir jānodot nosūtīšanai uz sekojošu Omnivas pakomātu  -“Valdlauču TOP pakomāts” (Atpūtas iela, Valdlauči, Ķekavas novads) vai DPD Pickup paku skapi – Paku Skapis TOP Valdlauči. Šobrīd pasūtījumiem Latvijā ir iespējams saņemt bezmaksas atgriešanas kodu (lapu). Omnivas pakomātiem tas tiek saņemts pie preces saņemšanas īsziņā, savukārt DPD Pickup paku skapjiem ir iespējams saņemt atgriešanas karti rakstot uz mūsu e-pastu. Ja nepieciešams saņemt atgriešanas kodu (lapu) raksti uz e-pastu veikals@apaksvela.lv . E-pastā norādi pasūtījuma numuru vai iegādes datumu un pasūtītāja vārdu un uzvārdu. Pasūtījumu atgriešana ārpus Latvijas teritorijas ir uz klienta rēķina. Par iespēju veikt preču apmaiņu raksti uz e-pastu veikals@apaksvela.lv. Ja termiņa beigas iekrīt valstī noteiktā brīvdienā, atteikuma tiesības izmantojamas līdz minētā termiņa beigu datumam sekojošajai darba dienai (ieskaitot to).

Atteikuma anketa tiks pievienota pirkumam. Kā arī atteikuma veidlapa atrodama elektroniskā formā sadaļā “Preču atgriešana”;

8.3. Atgrieztai precei jābūt tās sākotnējā izskatā bez bojājumiem un valkāšanas pazīmēm. Pie preces jābūt piestiprinātām tās oriģinālām etiķetēm un aizargplēvēm;

8.4. Nauda par atgriezto preci tiks atgriezta 14 dienu laikā no “paziņojuma par atteikumu” saņemšanas brīža, pie nosacījuma, ka atgrieztā prece atbildīs tās oriģinālam izskatam.

  1. Garantija

9.1. Jūs varat iesniegt sūdzības prasību par iegādāto preču defektiem saskaņā ar Latvijas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu. Par brāķēto preci mēs Jums atgriezīsim samaksāto naudas summu;

9.2. Prece var tik atgriezta ar sekojošu Omnivas pakomātu  -“Valdlauču TOP pakomāts” (Atpūtas iela, Valdlauči, Ķekavas novads) vai DPD Pickup paku skapi – Paku Skapis TOP Valdlauči. Prece jānodod kopā ar atteikuma veidlapu. Noformējot minēto pakomāta sūtījumu, tajā kā saņēmēja kontakinformāciju norādiet vietnes apaksvela.lv telefona numuru +371 28384676. Šobrīd pasūtījumiem Latvijā ir iespējams saņemt bezmaksas atgriešanas kodu (lapu). Omnivas pakomātiem tas tiek saņemts pie preces saņemšanas īsziņā, savukārt DPD Pickup paku skapjiem ir iespējams saņemt atgriešanas karti rakstot uz mūsu e-pastu. Ja nepieciešams saņemt atgriešanas kodu (lapu) raksti uz e-pastu veikals@apaksvela.lv . E-pastā norādi pasūtījuma numuru vai iegādes datumu un pasūtītāja vārdu un uzvārdu.

Prece jānodod kopā ar atteikuma veidlapu. Sūdzības prasījuma pieteikumu izskatīs 14 dienu laikā, no tā saņemšanas brīža. Pārdevējs informēs Klientu par savu lēmumu. Ja lēmums būs pozitīvs, Pārdevējs atgriezīs Klientam preces vērtību. Ja sūdzība nav uzskatāma par pamatotu, tiks nosūtīts atzinums, ar piedāvājumu saņemt preci uz Klienta iepriekš norādīto pakomātu. Šajā gadījumā preces atpakaļatdošanas tiešās izmaksas sedz Klients.

  1. Izmaiņas šajos Noteikumos

10.1.Šie noteikumi sastādīti saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem.

Visas nesaskaņas, kas radušās saistībā ar šiem Noteikumiem, tiek risinātas sarunu ceļā. Ja neizdodas panākt vienošanos, konflikti risināmi Latvijas Republikas tiesā tiesību aktos noteiktajā kārtībā. 

Puses tiek atbrīvotas no atbildības, kas noteikta šajos Noteikumos, ja to izpilde nav iespējama dēļ apstākļiem, kurus radījuši nepārvarami spēki;

10.2. Pārdevējs patur tiesības bez brīdinājuma jebkurā laikā vienpusēji mainīt un papildināt Noteikumus, tos publicējot www.apaksvela.lv sadaļā “Noteikumi”. Pircējam tiek piemēroti tie Noteikumi, kas ir spēkā preču un pakalpojumu pasūtīšanas brīdī. Pirms katra pirkuma veikšanas Pircējam ir pienākums iepazīties ar www.apaksvela.lv Noteikumiem.

  1. Atbildība

11.1. Pārdevējs visos iespējamajos konfliktu gadījumos ir atbrīvots no jebkādas atbildības, ja zaudējumi rodas no tā, ka Klients, neskatoties uz Pārdevēja rekomendācijām, uzņemoties saistības, nav iepazinies ar šiem Noteikumiem, kaut arī viņam tika sniegta tāda iespēja.

Pārdevējs neatbild par Pircēja pieņemto lēmumu iegādāties Preces, balstoties uz attēliem.

Rodoties zaudējumiem, vainīgā puse pretējai pusei atlīdzina tikai tiešos zaudējumus.