Kā iepirkties tiešsaistes veikalā?
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!- Jūs ievietojiet no produktu klāsta izvēlēto produktu tiešsaistes iepirkumu grozā, uzklikšķinot uz pogu “Pievienot grozam”.
- Visas preces, kas ievietotas iepirkumu grozā, var aplūkot, uzklikšķinot uz “Grozs”, kas redzams tīmekļa vietnes labajā augšējā sadaļā. No šejienes iespējams arī dzēst preces vai mainīt preču skaitu.
- Ja vēlaties iegādāties preces, kas atrodas iepirkumu grozā, uzklikšķiniet uz pogas “Veikt pasūtijumu”.
- Lai iegādātos preces, Jums nav obligāti jāreģistrējas mūsu tiešsaistes veikalā. Pēc reģistrācijas Jums ir pieejamas citas iespējas, piemēram, pasūtījumu kopsavilkums, saglabātās piegādes adreses un pasūtījumu vēsture.
- Spiežot pogu “Veikt pasūtījumu” Klients piekrīt pirkt izvēlēto Produktu un apņemas samaksāt par to norādīto preces un piegādes cenu.
- Veicot pasūtījumu Jums ir jāizvēlas kāds no Omnivas pakomātiem uz kuru vēlaties, lai Jums piegādā preces. Klients apņemas norādīt precīzu izvēlēto pakomāta Omniva staciju. Piegādes maksa Latvijā ar pakomātu Omniva ir 2,42 EUR (divi euro un četrdesmit divi euro centi). Pasūtījumiem virs 50 Eur Omnivas piegāde ir par brīvu.
- Pēc pasūtījuma saņemšanas Pārdevējs nosūtīs Jums pasūtījuma apstiprinājumu pa e-pastu, kurā tiks atkārtota detalizēta Jūsu pasūtījuma informācija.
- Pēc pasūtijuma sagatavošanas Jums tiks nosūtīts vēl viens e-pasts ar piegādes informāciju. Par Preces nonākšanu pakomātā Lietotājs tiek informēts ar īsziņas paziņojumu, kas satur durvju kodu, pakomāta atrašanās vietu, atgriešanas kodu un uzglabāšanas termiņu. Prece tiek uzglabāta pakomātā 7 kalendārās dienas.
- Pārdevējs var sazināties ar Jums pa tālruni (ja norādījāt tālruņa numuru) vai pa e-pastu, lai noskaidrotu jebkādus jautājumus, kas var būt neskaidri par pasūtījumu un piegādi. Mēs sazināsimies ar Jums, ja kāda prece vairs nav pieejama vai nevar tikt nosūtīta citu iemeslu dēļ.